love sublime

lyssnar på alldeles för hög musik i hörlurar via reklamspotify förbi alla tankar på honom eller de-där-sakerna som gör att man hamnar bakom, efter, ångest och stress når-aldrig-fram.
lyssnar på alldeles för hög musik för att överrösta tanken på att han inte svarat tanken på vad han gör just nu hur han luktar just nu eller om han har den där tröjan på sig just nu. tankar som för mig mot honom tankar som för mig bort från det som producerar min stress.
ljuger för läkare och säger att mitt blodtryck är okej att jag mår bra att jag sover bra att jag tränar, äter bra att jag lever ju.

orkar inte ens gråta. det-finns-ingenting där bakom längre.

en läkare skulle aldrig be mig sänka volymen för att förebygga tinnitus.

nu

svara mig eller dra åt helvete.

x

jävla dig. jag orkar inte att du gör såhär.

dvs ingenting. ingenjävlating.

RSS 2.0