260310

Vet du vad jag känner nu?

CTRL-Z + FET FÖRÄNDRING
Fort som fan

210310

I mitten av en hurricane
påväg in i mitten
men ändå åt fel håll.
Ser allt från fel vinkel,
hoppas på för mycket,
får för många svidande besked.
Hon som saknar honom,
får inte se honom på en helg.
Saknar och saknar och saknar,
vill ha och längtar.
Det löser sig,
han tänker på dig jag lovar,
säger hon som honom inte har.
Hon som har en saknad stor som en orkan,
efter något hon inte vet,
inte ser och inte kommer få.
Men hon ler och säger att det löser sig,
det gör det alltid.
Hon vänder sig om med ett leende,
mest bestående av tårar.
Ge mig krokodiltårar,
det är tanken bakom tårarna som svider.
Syster, det löser sig.

120310

i just have to hear those sweet words, spoken like a melody


090310

hatar dig hatar det dö
jag ska aldrig göra såhär mot mig själv igen.
aldrig.
fan.
dödödöddödödödöddödödödödö

020310

Snälla slå mig jag vet inte vem jag är.
Jag har trott att kent och håkan och morrissey, jens och jonathan kunnat hjälpa mig.
Men
det är slut på det nu.
Jag behöver puttas
ner från detta berg jag står stadigt på
behöver se verkligheten där nere
jag
jag är där nere.
Där jag redan ramlar ner för länge sen,
jag är bara delad och kluven.
Det är slut nu
detta är slutet
på något som inte har varit någon början.
Början på vad? Vad trodde du egentligen?
För du emma du vet
kärlek finns inte
inte för dig.
Blunda och hoppa
nu.


020310

Jag skrattar åt mig själv för jag vet inte hur det är.
Hur skulle jag kunna veta hur det är?
Blind döv stum utan känsel
full med känslor
haha
nej
här finns inga känslor.
Illusion.
En illusion för att skövla bort det
dig
mig
mina
känslor.
Haha
gud
det är ju ingen illusion.
Meningslöst
misslyckat
och så jävla värt.

020110

In your message you said, you were going to bed but i’m not done with the night. So I stayed up and read, but your words in my head got me mixed up so I turned out the light. And I don’t know how to slow it down, my mind’s racing from chasing pirates. Now I’m having the squeams, while the silliest things are flapping around in my brain. And I try not to dream of the impossible schemes that swim around wanna drown me in synch. And I don’t know how to slow it down. Oh My mind’s racing from chasing pirates.

My mind’s racing from chasing pirates


010310

kan lixom inte koncentrera mig
eller sitta still.
du vet den där demonen i mig
som jag pratar så mycket om
(hur känns det att vara en demon föresten?)
fast som snarare är en bomb,
verkar inte vilja explodera.
bara ligger och kliar,
åker genom blodådrorna från tårna till fingertopparna,
gud
vad det kliar.
fast ja
du kittlar bara mig
lixom tänjer ut alla mina blodkärl,
höjer temperaturen i blodet
(feber, har jag det?)
och packar in min magsäck i frigolit.
du gnisslar i mig
smular ner det i småbitar
och blåser iväg det.
vilket fantastiskt ljud,
när du hånler.

RSS 2.0