klockan är.

let me be empty and weightless and maybe i'll find some peace tonight.

nervös.

jag skrev ett mail till honom,
så nu är det bara att vänta och se hur bra mitt liv blir.
eller hur dåligt det blir förstås.

11maj/2010

En kloning av någon själ jag inte ägt någon gång,
har spridit sig, delat sig i hela mig.
Lämnat efter sig spår av någonting jag inte känner till,
någonting jag inte nuddat innan.

AldrigEnsam.

Kan inte ta tag i någonting
springer runt
låtsas ha båda fötterna på marken, stadigt, bokstavligen
men egentligen bara slingrar dem sig
runt någonting som egentligen inte ens finns
så det blir ju verkligen bara fel
man kan ju inte dra sig mot någon värld eller någonting att slingra sig runt - som inte finns.
Det fungerar ju inte riktigt så.
Onödigt att sitta här och hulka
tänka för mycket
och helt plötsligt börja gråta i mitt eget kök.
Man gör inte så,
folk ska inte se när man gråter.
Speciellt inte här
vill inte kan inte får inte vara här.
Om någonting bara kunde överraska mig nu nu nu
alldeles för planerat allt.

RSS 2.0