kanske är jag

hur är det tänkt att jag ska hantera detta? han var, han är och han kommer vara det största som hänt mig jag kan inte neka det.
och nu bara
bekräftat.
herregud.

death of a disco dancer

"Ha inte ångest, det löser sig."

Ja. Hade glömt det. 

du fattar inte

han är lycklig och jag hatar det.
och jag hatar mig för att jag hatar det.
men jag hatar ännu mer att jag vet att det inte hade behövt vara såhär.

don't waste your heart

jag gråter inte längre. det är för ansträngande. jo när jag är full. snarare jättefull. 
önskar att någon under min uppväxt berättade någon gång för mig att det under perioder, korta eller långa, mer eller mindre, kan bli lite tungt att andas. 
vi har hört det där.
inte det. men det där om att misslyckas. jag har hört det, att det är okej att man lär sig av sina misstag att man reser sig upp igen men allt blir bra tillslut och du kan inte köpa lycka. det kan vi. jag vet.
men jag menar hoppet, den oerhörda kraften av svaghet och lusten i att slänga allt i en soppåse och se det bli hämtat av en sopbil. borta.
det handlar inte om att jag inte vill misslyckas. att jag inte vet hur man lyckas. att jag är trött eller förvirrad. 

jag ÄR inte. förstår ni inte. jag vet inte. ingenting är längre.

first love

I feel like walking
do you feel like coming
I feel like talking cause

it's been a long time

Four years and I still cry sometimes
first love never die
Four years and I still cry sometimes
first love never die

can you feel the same
I will never love again


RSS 2.0