280911

inte van att vara intresserad av någon som inte klänger och skriker och tjatar.
inte van att vara intresserad av någon överhuvudtaget.
gillar det inte riktigt. förstår inte grejen egentligen.
men jag, som alla andra, gör väl det en vacker dag.

260911

lyssnar på ord som
"i don't wanna get over you"
"didn't wanna be your ghost"
"sorry"
och jag bara saknar att vara
jävla
liten.
han hade total kontroll över mig
han kunde gjort vad som helst
jag skulle offrat hela mitt liv för honom.
och jag hade ont i magen
jag var yr
jag grät
jag spydde
och ingen förstod hur man kunde bli så påverkad av någon man inte ens känner.
skulle jag förstå det eller
så svag
så skör.
så bräcklig
fortfarande.
men det är stor skillnad nu.
det svider fortfarande när jag hör låtarna
får fortfarande hysteriska gråtattacker ibland på grund av honom.
bara för att alla måste ha någonting som bevisar att dom lever
till och med jag.
och det blev han. det är därför jag har stannat där. kan inte gå vidare.
kan inte lita på.

250911

influensa
feta människor
och ofta men ens får det.
dagligt intag av max
eller mängden av för mycket.
för vi litar på dig.
lögn.
i princip även om han blev en maskin,
nöjd med det
trots att han vet att han är sämst
för att han ljuger
hans sak så jag bryr mig inte men samtidigt flödar ju allt med i samma våg.


och det är inte förrän jag läser saker som detta, som jag inser hur full och förvirrad jag alltid är.

100911

och jag gör det igen.
fan.

RSS 2.0