061210

jag tycker om honom
mer än vad jag tycker om mig själv.
men fortfarande så består jag till största del av
den där
andra
Mannen
men stort M.
jag vet inte varför
och jag vill inte ha det så
och det dödar mig
men jag kan inte hjälpa det.
lyssnar fortfarande på låtarna som påminner om honom
oss
och att han indirekt sa att han gillade mig.
det gör ont
överallt
bokstavligen.
men ändå så gör jag det,
för jag behöver det
jag behöver honom.
det är där problemet ligger.
jag behöver honom
hela tiden
hela honom
men vi förstörde allt
och jag vet inte varför.
så jag lyssnar
tänker
drömmer om honom
för att det känns som att han är där.
och jag behöver det.
och det är där problemet är,
då känner man ju bara tomheten.
han är ju inte där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0