151110

springer runt i mitt eget hus
viskar
hoppar
gömmer mig
för mig själv.
någon lek
ellerjagvetinte
vad gör jag egentligen?
du får bara en puss, sa du.
jaha. och så sitter jag här och skickar typ hundra.
en med hög klass, sa du.
jaha. och där är du och här är jag
ochjagkännerinteden.
Över
Huvud
Taget.
fast så är det väl
skrik inte på mig snälla
"och inte den tonen"
happ
smör.
förstår inte varför datorer går lite snabbare om man håller in knappen litelite längre och gör ett litet gung på slutet med fingret på enter eller så. det funkar faktiskt.
det är bara killar som kan vara psykopater, sa hon.
happ
isåfall är det väl läge att det växer ut en snok på mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0