231010

februaritankar.


Hur? Det går bara inte.

Vill bara dö. Orkar inte. Saknar honom. ALlt är fel, ingenting är rätt inget känns bra. Absolut ingenting.

Du är. En dröm. En dröm för bra för att vara sann. Jag vågar inte tro på dig. Tro på verklighet.

Tiden står still och jag orkar inte springa. Orkar inte vänta orkar inte vara ovetande. Orkar inte. Utan dig.

Alldeles för längesen. (jag pratade med honom)

Jag orkar inte mer.

Jag kom på de tnu, jag vet varför jag behöver dig. Du måste slå mig.

Jag vill ha dig jag vill ha allting.

Jag vill ha honom här.

Tänk om han var här.

Jag vet inte om jag kommer orka. Och eftersom jag tvekar så måste jag komma på något annat att tänka på. Men det går inte. Jag kommer inte orka, har inte orken.

Jag hatar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0