170210

1, 2, 3 spring.
Hoppa och skratta och krama mig och dröm om mig och bara tänk
en
en liten tanke
till mig.
Ge mig hicka och ge mig hjärtklappning,
ge mig allt du bara har att ge mig,
jag tar emot allt
för du har mitt hjärta.
Du vet att jag inte kan ha ansvar över mitt eget
hjärta
längre.
Jag vet att du har det bättre,
säkrare där
vad du än gör med det.
Vad som helst,
vad du än gör med det,
så behåll det
för du kommer göra det bättre.
Jag försvinner långsamt i tiden och ut från ditt synhåll,
sitter och kollar på dig utanför dina tankar,
så stor, så liten.
Så liten jag är,
jämfört med dig.
Min värd, mitt hjärta, mitt allt hos dig.
Jag kommer aldrig möta din blick och mina öron kommer aldrig nudda din röst,
därför slutar jag nu.
Mig mitt hjärta i dina händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0