270411

varför ska jag sitta och stirra när jag kan kyssa någon på en bakgata någonstans och fråga ska vi gå hem till dig eller mig eller ska vi bara ligga på trottoaren hela natten för det spelar ingen roll när jag är med dig det är det enda jag behöver
varför ska jag stirra
när jag kan göra annat
varför?
det täpper till i kraften till varje fotsteg när man vill så mycket men inte kan någonting av det
utan bara måste hela tiden.
jag hatar att vara tvungen
jag är inte tvungen till något
min energi
vad gör jag med den
herregud
min energi förtjänar inte det här.
vi blev väl som dom
allihopa
tillslut
fast vi inte ville.
what-to-do sa jag
jadu ingenting, sa dom.
nej
fel svar.
jag är inte tvungen till någonting.
förstår ni inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0