250211

Jag drömde om dig inatt, igen. Drömmer om dig näst intill varje natt nuförtiden (negativt).
Det var så konstigt. Jag var i Stockholm, på din skola. Och jag bara såg dig, och du bara såg mig. Sen automatiskt drogs vi till en soffa, fastklistrade, släppte inte varandra med blicken och pratade i flera timmar. Drömmen varade ju inte i flera timmar såklart, men, jag undrar vad det där betyder egentligen. Att vakna sådär, avbryta saker. Jag kanske inte har vaknat än, eller så har jag redan gjort det. Jag dagdrömmer om mina dåvarande drömmar, och inbillar mig att jag sover. Du gör väl mig lite medvetslös i vilket fall.

Och sen det första jag ser när jag går in på datorn är ett logginlägg från honom. Alltså, jag vet inte om det går att beskriva den där känslan. Känslan av att bara se hans namn. Det är sjukt. Så sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0