2010//släpper inte känslan




han: dåligt, det är bra att sova. eller nåt. sitter och dricker folköl och är opassande pigg. resten har rökt bort alla spår av vakenhet och jag är ensam härskare av kolonistugan. fast jag klagar inte.

jag: ja. dom säger ju det. att vissa saker är bra för en. men jag vet inte alltså. å är inte förvånad över att du lyckades få digsjälv till en tiger i slutet ändå.

han: dom säger en väldans massa saker. ja visst är det skumt. jag som är så tigeraktig och så ha-ha.. har förresten bara lånat en telefon och stoppat i mitt simkort, så imorgonbitti tar smskontakten slut ett tag. vilket är skit. m j a u

jag: ajdå. får passa på nurå. jag lever bra med velvet underground, men inte lika bra med min katt-abstinens. missar jag nåt mysigt eller? om det finns några mysare.

han: bara det är lite bra så är det ganska bra. tycker jag. jo jag myser väl så mycket man kan när man är inklämd mellan tre sovande pojkar. på tok för lite alltså. var tar du vägen?

jag: låter ytterst mysigt. existence, what does it matter? tar inte vägen nånstans. elelr kanske 70talet. 80 kanske. du har väl sett control?

han: samma här. fast helst ännu längre bak. typ tidernas begynnelse. inte sett, tror jag. du kan visa. om du vill. kattunge.

jag: ja, långt bak. i will ser den gärna för trettionde gången eller vad det blir. tigersällskap. säger inte nej.

han: ja. så blir det definitivt. man har inte sett nåt innan man har sett det 31 gånger. så fort som möjligt vill jag påpeka vänligt men bestämt.
han igen: tolkar din frånvaro som sömn. om det är ok. vilket det nog är. vi hörs. eller nej. vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0