221110

"och oj vad det gjorde underverk för mitt välmående/ego/det lilla barnet i mig att veta att en liten katt någonstans, varje sekund kanske tänker på mig på det där sättet som får hela kroppen och livet att pirra så underbart

du borde också tänka på det

och må så jävla bra.

men så får du ju inte säga, storhetsvansinne är inte bra. men tack och du är så fin. mest på insidan, och sen på utsidan. och med tanke på att du är så jävla fin på utsidan kan du själv dra slutsatser om vad jag tycker om din insida."

 

vet inte. men jag dör lite.


Kommentarer
Postat av: A.

Hej Emma! Du kommenterade ett inlägg på min blogg för någon vecka sedan här: http://merlangtanankarlek.blogspot.com/2010/11/86.html#comments



Jag hoppas verkligen att du får tag på böckerna. Oftast finns de på ungdomsavdelningarna i bokhandeln, alltså inte bland de vanliga pocketböckerna.



och tack så himla mycket!

2010-11-23 @ 15:58:31
URL: http://merlangtanankarlek.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0