160510

Det är så fantastiskt,
hur ont det än gör
bara vid blotta tanken
att se dig med någon annan,
efter det att jag fått mer av dig,
så vill jag fortfarande ha dig.
Varför förstår jag inte
att jag inte kan få honom,
att jag inte borde sukta efter honom,
för det är inte bra.
Emma, han är för långt bort för dig.
Tänk inte på honom,
du kommer bara bli sårad senare.
Jag vet, jag håller redan på att gå sönder,
på tanken av att
hur
jag
än
gör
så kommer jag gå sönder
ändå.
Hur fan hänger det ihop?
Hur jag än gör,
hur jag än gör,
hur bra det än blir,
så kommer det göra ont ändå.
Ju bättre det blir, desto ondare kommer det göra.
Den meningen säger jag för mig själv varje dag,
den dödar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0