öäå.

vill inte benämna det eller mig
b e n ä m n a
säsongsdepression eller vad du nu vill kalla det
men säg då vad detta är.
säg då varför jag ska bli nerdragen i ett hål varje januari-mars,
mesiga svennar
som
faller ner innan alla andra gör det klagar på snön piskar folk med deras egoism pekar på nackdelar bryter mönster och låtsas visa medlidande inför alla dem.
vill inte vara en av dem
är inte en av dem
som
hittar på anledningar att tvinga någon oskyldig själ att putta ner mig
det kommer till mig.
de kommer till mig.
det kommer till mig.
men i år bryr jag mig inte vilket kanske är skillnaden
bryr mig inte om att det sticker överallt och att jag spyr
eftersom att benämna någon slags känsla bara är bullshit och spya i sig självt. att bli nerdragen är inte att förlora eller att behöva stanna upp i tiden och vara tvingad att dölja sina ord inför en hel befolkning (typ).
slå tillbaka. man ska alltid slå tillbaka.
jävla svennemes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0